Beni izleyin :)

16 Ekim 2013 Çarşamba

Loreal mucizevi saç bakım yağı.

Bu yağı geçtiğimiz kış ilk çıktığı günlerde keşfettim. Lorealin  saç bakım ürünlerini çok beğenirim hatta boyalı saçlar için olan kırmızı kutulu şampuanını serisi ile kendimimi bildim bileli kullanırım. Hiç düşünmeden aldım ve iyi ki almışım.
Boya, açıcı , fön , maşa gibi işlemlerden kimyası bozulan saçlarıma can geldi diyebilirim. Daha önce bahsettiğim Selective Professional / Protek Ammino Keratin hair saç maskesinden sonra en sevdiğim ürünler arasında yerini aldı. Şu an 2. şişeyi kullanıyorum. Artık saçlarım çok daha kolay açılıyor elektiriklenmiyor, kabarmıyor. 
Adının yağ olduğunu bakmayın hiçte yağlı gibi bir his bırakmıyor.

Ürün oldukça kolay kullanımlı şık pompalı şişede bulunuyor ,  ve market , parfümeri  gibi herkesin kolayca ulaşabileceği  yerlerde satılıyor fiyatıda gayet uygun. 
Ürünün çeşit çeşit kullanım  yöntemleri mevcut. 
Ben  saçlarım çok yıprandığı için hem yıkama öncesi saçlarıma sürüp bekletiyorum. Hemde yıkama sonrası ıslak saçlarıma sürüyorum. 
Fön öncesi kullandığımda hem saçlarımı ısıdan koruyor hemde pürüzsüz olmasını sağlıyor. 

Normal ve boyalı saçlar için olmak üzere iki farklı çeşidi mevcut.  Hem uygun fiyatlı hemde verdiği etki ile sizi fazlası ile memnun edecek bir ürün arıyorsanız bence tam size göre.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder